ojoj

Uppehåll på den här bloggen har det minsann varit.
det blev jobbigt med två bloggar samtidigt..
Vi har praktik nu och jag har jobbat med mammas & pappas hemsida för tintin & bella - våra hundar.
Dessutom har jag fotat på ett dagis, dessa bilder kommer ni dock tyvärr inte få se eftersom de ägs av sigtuna kommun, eller jag fotar för dom liksom.
några av bilderna kanske jag behåller sjävl.. vi får se. då kankse de läggs ut här eller på de nandra bloggen.
Men om ni är intresserade av att läsa om mitt liv följ den andra bloggen istället. De blir nog inte överflöd med uppdateringar här liksom och de är ju inte så kul att följa en blogg det aldrig skrivs i.
Vi får se om jag kommer igång med denna snart igen men då kan ni läsa om det i den huvudsakliga bloggen .. så håll utkik där istället!

Fota lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0