Tillfällig header klar

Så.. Nu är den tillfälliga headen klar så att det bara inte serså tråkigt ut här på sidan.
Fixar en ny när jag har tid, får fota en porträtt bild imorgon i studion som ser lite mer proffesionell ut.
Ska fixa en liten logotype också tror jag + att jag ska fixa klart färgerna och fonten osv..
aja, det här är bara första dagen med denna blogg så jag behöver inte ha så bråttom.

Kontaka mig gärna om du vill ha en header eller om du vill bli fotgraferad.
studio eller annan miljö spelar ingen roll, im up for it.
Pris kan disskuteras!

Vi hörs igen senare!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du får mer än gärna fixa en header till vårat UF företags blogg om du vill! Skulle vara jättekul!

2008-11-17 @ 22:41:24
URL: http://sofiahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0